MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  poniedziałek 11 listopada 2024r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

snail 1474707 1280Chefs Culinar to spółka o niemieckich korzeniach, posiadająca obecnie w Europie 18 oddziałów. W Polsce ma 8 regionalnych oddziałów i 3 punkty przeładunkowe

 

Firma zajmuje się zaopatrzeniem dla branży gastronomicznej. Prowadzi także sklep internetowy Webshop Chefs Culinar.

 

Więcej na temat sklepu internetowego:

 

– Webshop Chefs Culinar i produkty jakościowo dobre. Brak dokładnego składu produktów – kilka przykładów

 

W ofercie e-sklepu jest wiele produktów spożywczych, które nie mają jednak podanego dokładnego składu. Jak przekazała nam spółka, skład produktów widoczny jest tylko dla przedsiębiorców, którzy wpierw podpisali umowę z Chefs Culinar.

 

Informacja o składzie danego produktu to w dzisiejszych czasach informacja podstawowa. Bowiem ilość dodatków oraz konserwantów stosowanych w żywności przybrała katastrofalny rozmiar.

Dlaczego tej informacji nie ma dostępnej na stronie Webshop Chefs Culinar?

____________________________________

 

Pytania do Chefs Culinar:

– Dlaczego dokładny skład oferowanych do sprzedaży produktów dla restauratorów nie jest widoczny dla wszystkich?

 

– Co przemawia za takim rozwiązaniem?

 

W regulaminie „Ogólne Warunki Handlowe w Chefs Culinar Sp. z o.o. dla przedsiębiorców” są takie dwa zapisy:

Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji handlowych, finansowych, prawnych, technicznych i technologicznych uzyskanych przy współpracy z Chefs Culinar, mogących stanowić tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Jakiekolwiek informacje poufne, przez które rozumie się informacje techniczne, handlowe, finansowe, kosztowe przekazane w związku z realizacją współpracy nie mogą być przekazywane osobom/podmiotom trzecim, publikowane ani ujawniane w jakikolwiek inny sposób w okresie trwania współpracy oraz w okresie 10 lat po jej ustaniu.

 

– Czy informacja o składzie nabytego przez restauratora produktu spożywczego jest objęta tą tajemnicą?

 

 

 

Pola Neis

M. Branicka

foto: Pixabay

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY