Rzecznik Praw Obywatelskich (RPO) przedstawił prezesowi Związku Banków Polskich (ZBP) Tadeuszowi Białkowi informację ws. problemów sygnalizowanych w skargach kierowanych do niego przez klientów banków
Więcej:
– Skargi klientów banków w 2023 i połowie 2024 r. Informacja RPO dla Związku Banków Polskich:
Zapytamy firmy i instytucje z powiatów: rawskiego, żyrardowskiego i skierniewickiego, jak układa się im współpraca z bankami. Sprawdzimy, czy ewentualne ich problemy pokrywają się z tymi, jakie zasygnalizował Rzecznik Praw Obywatelskich prezesowi ZBP. A może ujawnią się inne problemy?
O wynikach naszych ustaleń poinformujemy RPO.
Przeczytaj także:
– Uznana reklamacja na 10 mln zł, Bank Spółdzielczy w Mszczonowie zapłaci dobrowolnie? Część III
– Przedostatnia odsłona z udziałem poGetinowskiego VeloBanku
– BNP Paribas Bank Polska z dwoma karami pieniężnymi
– Dlaczego postępowanie upadłościowe SKOK „Kujawiak” trwa tak długo i kiedy się zakończy? (2)
– Transakcje nieautoryzowane. Banki nadal piętrzą trudności
– „ING Bank Śląski powinien był zachować szczególną staranność przy zawieraniu umowy pożyczki”
– Spór sądowy kilku tysięcy konsumentów z Bankiem Millennium
K. Czartoryski
M. Branicka
foto: Pixabay
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...